נגישות
נגישות

לחיזוק שרירי הגב

דיון מתוך פורום  פיזיותרפיה בשילוב דיקור סיני

29/06/2016 | 21:50 | מאת: דן

שלום בן 66 פנסיונר יושב רוב היום .מתרגל שעה כל בוקר בישיבה : משקולות קלים גומיה וכו. בצהריים בשכיבה חיזוק שרירי בטן. בשכיבה על הגב . ובין היתר עם ברכיים מכופפות כאילו שוחה גב : יד אחרי יד . האם לחיזוק שרירי הגב ובכלל טוב כך ?? או "כאילו שחייה " עם שתי הידיים יחד באותו הקצב וזמן. האם תרגיל שחייה כזו נותן משהו -לא מסתדר ללכת לים בריכה . תודה

דן שלום חיזוק שרירי גב ובטן יכול להתבצע במנחים שונים ובצורות שונות. מציע שתקבל הדרכה למספר תרגילים רלוונטיים למצבך אותם תוכל לבצע בזמנך החופשי ניר

מנהל פורום פיזיותרפיה בשילוב דיקור סיני