דימום בלתי פוסק מהנרתיק לאחר קיום יחסים

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופריון

23/10/2020 | 23:21 | מאת: אנונימית

אני מתייעצת עבור בת הזוג שלי. היום הופיע לה דימום מהנרתיק תוך כדי שקיימנו יחסים. דימום התחיל מהצהריים ועכשיו כבר לילה ועדין ממשיך.החליפה תחבושות בערך כל חצי שעה. זה לא וסת.וסת קיבלה לפני שבועיים. מדובר בדם אדום מאוד עם קרישי דם. פנינו לרופאה ממוקד חירום .אמרה שאין הצדקה למיון.נתנה לה פרימולוט נור . אבל לא הבנו מה הקשר.קראנו שמדובר בכדור המסדיר מחזור? אני אציין כי בעיקרון זה לא פעם 1 שהופיע לה דימום ביחסים. בכל פעם שביצענו אקט של חדירה(עם אביזר מין)- מופיעים לה דימומים. ממה זה יכול להיות ? מה ניתן לעשות? זה מדאיג אותי מאוד.

לקריאה נוספת והעמקה
24/10/2020 | 13:03 | מאת: ד"ר נילי רז

שלום לכן, דימום לאחר יחסי מין יכול לנבוע מסיבות רבות שאותן מבררים על ידי קולפוסקופיה. כלומר עליה לבצע פאפ ולבקש הפניה למומחה/ית צוואר רחם לבדיקה שזה מסתכלים על צואר הרחם ומזהים גורמים שיכולים לדמם ביחסים. לדעתי יש לבצע את הבדיקה בהקדם משום שאת מתארת דימום רב מאוד לפי תכיפות החלפת הפדים שציינת. לגבי פרימולוט , זו תרופה שניתן לתת כשיש דימום לא סדיר/מתמדך, אבל היא פחות תעזור אם הדמם הוא מצוואר הרחם, מה שמאפיין יותר דימומים שמתחילים חאחר יחסי מין/חדירה. אם הדימום ממשיך להיות של פד כל חצי שעה וקרישי דם מאוד חשובה בדיקה גינקולוגית דחופה. בהצלחה!

27/10/2020 | 17:37 | מאת: אנונימית

תודה על התגובה.אכן זה מה שנאמר לזוגתי .שעליה לפנות לרופא צוואר הרחם .כי הגניקולוגית שבדקה אותה לא ראתה כלום בבדיקה.פלוס גם הפנתה אותה לus וגינלי בבית חולים.כי אמרה שהמכשור שם יותר טוב .ואולי יראו יותר. רציתי לשאול.כיוון שאין הרבה מומחי צוואר הרחם (אנחנו במאוחדת). וזוגתי מעדיפה תמיד להבדק עי גניקולוגית אישה, במידה ולא תהיה ברירה.והיא תלל לרופא גבר האם ניתן לבקש מהרופא שאני אכנס איתה לבדיקה ממש בתוך הוילון?הוא יסכים? בגדול שתינו עברנו חוויות מטרידות עם גברים .והנוכחות שלי תעזור לה .

מנהלי פורום גינקולוגיה ופריון