התנתקויות רגשיות מהסביבה
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש פתרון להתנתקויות מהסביבה. כאשר בתי מודעת להתנתקויות שהיו אך התופעה מפריעה מאוד בתפקוד היומיומי בפרט במפגשים עם אנשים אחרים (לא המשפחה הגרעינית). האם ישנה טכניקה או תרופה שיכולה להקל ואפילו למנוע את התופעה הזאת שמוכרת ברפואה. בתי לוקחת 350 מ"ג לפונקס ו 150 מ"ג פבוקסיל ו 0.5 קרדילוק בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב. צריך לבדוק מה מקור ההתנתקויות הרגשיות. אם מדובר בהפרעה פסיכוטית יש צורך באיזון תרופתי. אם מדובר בחרדה או קושי בהשתלבות חברתית כדאי לעבור טיפול פסיכולוגי קוגניטיבי התנהגותי או טיפול שיקומי מלווה בקהילה. בהצלחה
(מספר מקשר)
ד"ר רוזיצקי אהוד