החלמה לאחר ניתוח אפנדציט
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני (בן 24) עבר ניתוח אפנדציט בסין (במהלך טיול מוצ'ילרים). כמה זמן נמשך תהליך ההחלמה? כמה זמן לאחר הניתוח אסור להתאמץ, לסחוב תרמיל גב כבד, לבצע פעילות גופנית (טרקים) ...? האם יש תזונה מיוחדת / מומלצת? המלצות נוספות לתהליך ההחלמה?
לקריאה נוספת והעמקה
מניח שהניתוח נעשה בגישה פתוחה ולא לפרוסקופית. במידה וכך, יכול לאכול הכל, צריך להמנע מהרמת משא כבד ופעילות פיסית מאומצת כמו טיפוס על הרים , סחיבת משא כבד על הגב וכול' במשך חודשיים. הסיכון הוא בהתפתחות בקע או שבר בצלקת הניתוח שאותו יהיה צורך לתקן בהמשך. זה לא שמדובר בסכנת חיים.