לאחר ניתוח לבלב
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך 5/2 עברתי ניתוח להוצאת ציסטה מהלבלב וכריתת הטחול בתאריך 9/2 בוצע בדיקת דם ובבדיקות דם יצא גלוקוז 135 מה זה אומר שיש חשש לסכרת או שצריך לחכות לעוד זמן שיעבור כדי שהלבלב יחזור לעצמו מבחינת התפיקוד ? יש ממה לחשוש ?
הנטיה לסכרת לאחר כריתת הלבלב תלויה בגיל החולה, היקף הכריתה ונוכחות מחלת סכרת קודמת. עקרונית, ניתן להוצא עד 80% מרקמת הלבלב ועדין לשמר את תפקודו.
אני בת 25 והגלוקוז יצא אחרי כמה ימים של הניתוח 135 האם זה יכול להעיד על התחלה או שצריך לחכות קצת זמן ? ויש לי עוד שאלה אני בחורה שנוטלת גלולות ומאתמול התחלתי לדמם ויש לי עוד שבוע לקחת את הגלולה האם זה קשור לניתוח ?