תמיכה בגב בעגלה/טיולון

דיון מתוך פורום  ארגונומיה

שלום, רציתי לשאול מה מבחינת ארגונומית (אורטופדית) הכי בריא לגב של תינוק? ישנם היום טיולינים שבהם אין כלל תמיכה קשיחה (פלסטיק) , אלא ישנה רק רשת בלבד (מצ״ב תמונה להמחשה) מה יותר בריא לתינוק? תודה רבה מראש 🙏🏼

לקריאה נוספת והעמקה

מהזווית בא צלמת לא ניתן להבין מהתמונה את אכות התמיכה. בעיקרון, אנו מעונינים להפחית את הגלישה כלפי מטה בעגלה, בסל קל או בטיולון. במידה והרשת שוקעת ומעגלת בצורה משמעותית את גב התינוק זה פחות מומלץ. תוכלי לשלוח את דגם הטיולון ותמונה נוספת?

13/06/2020 | 16:05 | מאת: טלי

תודה רבה על המענה המהיר! מדובר בעגלת Cybex mios 2 עגלה שזוכה להרבה המלצות אך לי מהרגע הראשון הפריע העניין שאין תמיכה לגב. מצורפת תמונה ברורה יותר. על הרשת מקדימה ישנו ריפוד נוסף מבד (מצ״ב תמונה) המון תודה מראש!

14/06/2020 | 11:42 | מאת: טלי

אופציה נוספת היא עגלת Nuna triv שבה יש רק ״ריבוע״ רשת וכל שאר הגב עשוי ממן כרית כזו (ללא פלסטיק)- מצ״ב תמונה האם זה עדיף?

14/06/2020 | 23:58 | מאת: תיקון טעות לגבי עגלת נונה טריב

מאחורי הכרית שמסביב לרשת כן יש תמיכה קשיחה... גם בצדדים האם זו אופציה עדיפה?

טלי, שלום. משום מה לא רואה את התמונות ששלחת אבל צפיתי ביוטיוב בשתי העגלות. באופן עקרוני, אני פחות מתחבר לגב רשת ומעדיף תמיכה קשיחה יותר. אבל, ה cyber נראית בעלת פונקציות ארגונומיות מרשימות וחשובות ( הקיפול, המשקל,ההרכבה וכד ) וכיוון שמשקל הילד לא אמור לפגוע בגמישות הרשת יכול להיות שהייתי מעדיף את cyber. ה- nuna נראיית פשוטה יותר ולפי הווידאו , אומנם התמיכה היא מבד אבל לא נראיית איכותית. בכל אופן, קחי את המלצותיי בזהירות הנדרשת כיוון שלא ראיתי את העגלות לייב ולכן זאת רק התרשמות חלקית. כמובן, שגם יש לשקול את עיניין העלות. בהצלחה

25/06/2020 | 13:04 | מאת: טלי

תודה רבה ד״ר, על הבדיקה ועל הזמן שהקדשת! יש לי אופציה נוספת לעגלת פג פרגו שבה התמיכה היא קשיחה מפלסטיק, אבל העגלה כבדה באופן משמעותי לעומת הcybex. בתור מישהי עם בלט דיסק אני נוטה קצת ללכת על העגלה הקלה יותר, אבל מצד שני חוששת שזה יפגע בנוחות התינוק... יש לציין שאני גרה בבניין עם מעלית אז הכובד יתבטא ״רק״ בהעמסה למטען הרכב. האם לדעתך במקרה שלי הכובד צריך להוות פקטור ? תודה רבה!

מנהל פורום ארגונומיה