סרטן אשכים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עברתי סרטן אשכים בגיל 22 מסוג סמינומה -stage 2 כולל טיפול קרינתי וכריתת אשך כעת לאחר חמש שנים שאני נקי ואני מבצע בדיקות תקופתיות פעם בשנה ובאולטרא סאונד של האשך הכל תקין פרט ל-מספר רב של הסתיידויות עדינות- והבנתי שההיסתיידויות יכולות לגרום שוב לסרטן האשכים האם זה נכון? והאם מומלץ במצב זה לכרות את האשך למניעה של הישנות המחלה ? ומה הם ההשלכות של כריתת האשך השני גם האם צריך לקבל טיפול הורמונלי ומה עם התיפקוד המיני לאחר מכן? אני מודה לך מראש על התשובה אני פשוט בלחץ מזה
עומר שלום אין צורך לכרות את האשך השני , אבל יש להיות במעקב צמוד לגביו ( US + בדיקות דם). אני מניח שהאורולוג או האונקולוג שלך יוכלו להדריך אותך. במקרה של כריתת 2 האשכים לרוב עם טיפול הורמונלי לא אמורה להיות בעיה בת. מיני. ד"ר אריאלי