מימצאים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב להזכירך: בביופסיה נמצא מוקד ממאיר בנפח זעום. גליסון - 3+3=6\10 . PSA - 22.24 . בן 69 . נשלחתי לביצוע מיפוי עצמות וסי -טי בטן ואגן . ביקשת שאשלח לך התוצאות. סי-טי: באזור המעבר חזה\בטן מודגם נוזל מנורתק בכמות בינונית בסדק הבין אונתי משמאל. טרשת והסתיידות בותין הביטני ובענפיו, הגדלה של הערמונית - 62x53 מ"מ עם לחץ על קרקעית כיס השתן. שאר הבדיקה - תקינה. מיפוי עצמות : הדגשה לא אחידה בע"ש לאורכו . הדגשה בחיבור AC שמאלי אין ממצא פתלוגי מוקדי. לסיכום: ע"ש - שינויים ניווניים - כתף- שינויים ארתריטיים. אין ממצא פתלוגי מוקדי גרמי החשוד למעורבות משנית . אודה לך אם תואיל נא להסביר לי תוצאות הבדיקות. והאם קיים חשד הקושר לסרטן הערמונית? כמו כן הייתי מבקש לדעת מהו חיבור AC שמאלי כמצויין במיפוי. לאור כל החומר - איזה טיפול היית ממליץ . תודה על תשומת הלב בברכה יקי
יקי שלום הייתי מציע לעשות גם CT חזה או לפחות צ. חזה.
בינתיים בצילומים שבצעת אין חשד להתפשטות גרורתית .