אחרי טיפול
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנתיים התגלה סרטן ארגונית עם תוצאות PSA 16 המלצה הייתה טיפול בהקרנות. אחרי הטיפול המשכתי לקבל זריקה לבטן ב משך שנתיים כל שלושה חודשים כל אותו הזמן PSA נמוך מ 0.03 אחרי הפסקת זרימה איך אפשר לשפר את חיי המון? האם זקפה חוזרת עם הזמן או שכדאי אולי לקחת קדורים כמו pialis או viagra או שיש דרך אחרת לחזור לחיי מין?
סטס שלום, החזרה היא לתפקוד מיני לאחר שנים של טיפול מסרס + הקרנות לאזור איננה פשוטה וגם מאד תלויה אם היית פעיל טרם הטיפולים. אני בהחלט הייתי מנסה להעזר בויאגרה או תרופה דומה. אם לא מסתדר אז כדאי לפנות למרפאה לתפקוד מיני כולל אורולוג המתמחה בתחום לנסות ולבדוק אפשרויות נוספות שקיימות כיום.