עליה ב psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום לפני שנתיים עברתי כריתה לערמונית בשל סרטן כליסון 6 מאז ועד היום ה psa שלי היה מתחת ל 0.02 היום לראשונה psa 0.05 האם עלי לטפל בזה או שאין לכך חשיבות מה הסיבה לעליית ה psa. ומתי לדעתך אצטרך לטפל או לעבור הקרנות? בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
בנוגע להקרנות הייתי ממתין בינתיים. במידה וערכי הPSA יעלו לתחום ה0.1 הייתי כבר שוקל קרינה
(מספר מקשר)
האם יכול שה PSA ישאר סטטי או ירד? האם בהכרח לאחר ניתוח כריתת ערמונית PSA= 0.05 מעיד עלשארית מחלה? או שישנם גורמים נוספים שיכולים להעלות PSA לרמות הנ"ל למרות ניתוח לכריתת הערמונית?