עליית PSA לאחר כריתת ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כ 20 חודשים לאחר כריתת ערמונית, (גליסון 4+3, PSA לפני הניתוח 4.4 ושוליים נקיים) PSA עולה בהדרגה ועומד על 0.1, איזו בדיקה עלי לעשות כדי לדעת מה מקור העלייה? ומאיזו רמה של PSA עלי לעבור הקרנות? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
רון שלום, עקרונית הייתי מתחיל הקרנות מורדם ככל האפשר. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון כל מיני פרמטרים כולל דברים שפירטת כגון גליסון וPSA באבחנה, אבל גם קצב עלית הPSA, וגם להתייחס לשאלה עם אתה עדיין סובל מדליפת שתן או לא.. לכן כדאי שתראה רופא מומחה בתחום כדי לקבוע אסטרטגיה אבחנתית וטיפולית בברכה
(מספר מקשר)