PSa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבי חולה בסרטן ערמונית עם גרורות בעצמות ובריאה. קיבל טיפול של זריקות הורמונליות והPSa ירד מ12.5 ל 0.01. כעת לאחר סבב אחד של זריקות ולאחר מכן עוד סבב הPSa במגמת עלייה וכרגע הוא 5.6 כשחודש שעבר היה 2.5. שאלתי האם לקיחת תרופה כלשהי או אי מתן שתן סדיר דווקא ביום לפני הבדיקה יכלו להשפיע על התוצאה או שאין קשר?
לקריאה נוספת והעמקה
אורלי שלום לדעתי לא. עלית הPSA נובעת מעמידות לטיפול המסרס של אביך. מצב זה מחייב טיפול נוסף על גבי הזריקות. ישנן מספר אופציות. ההחלטה צריכה להתבצע על ידי אונקולוג מומחה בתחום. בברכה
(מספר מקשר)