ביופסיה לערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בן 53 בדיקות PSA 15.3.15=5.23 29.10.14=5.55 31.8.14=6.1 16.1.14=5.44 1.9.13=5.62 המטוריה 15.3.15=150 29.10.14=150 10.9.13=50 7.7.13=50 אורלוג הפנה לביופסיה ערמונית מה ממליץ ? על ביפוסיה רגילה \ חכמה עם mri\ האם לאחר ביופסיה ניתן לבצע בדיקה גנטית ? בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אתה גבר צעיר עם דם בשתן וPSA עם ערכים מעל הנורמה ויציבים. נראה לי שיש מקום לבצע ביופסיה ובהחלט הייתי שוקל ביצוע MRI עם סליל אנדורקטלי שיכוון את ביצוע הביופסיה וישלול באותה הזדמנות גורמים אפשריים אחרים לדימום. בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)