ביופסיה לערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בן 54 בדיקות דם psa=5.25 בדיקה ידנית על ידי אורלוג ללא מימצאים צריך לעבור בדיקת ביופסיה לערמונית מפחד מאוד ומתלבט בין אסותא רמת החיל ומדיקל סנטר הרצליה ההתלבטות היא שבאסותא ניתן לעשות דגימות גנטיות DNA בביופסיה הראשונה כדי למנוע ביופסות חוזרות האם יש מישהו שיכול להמליץ על אורלוג מומלץ לביופסיה מפחד מאוד מהבדיקה והאם ניתן לעשות בהרדמה מלאה או שמספיק טישטוש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אני בדרך כלל לא נותן המלצות על רופאים אחרים או בתי חולים מעל דפי הפורום. בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)