psa לאחר ברכיתרפיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנה עשיתי ביופסיה לערמונית , התוצאה היתה : גליסון 6 ( 3+3) psa = 4.9 עברתי טיפול ברכיתרפיה ולהלן תוצאות ה psa : לאחר 3 חודשים - 1.31 לאחר 6 חודשים - 0.81 לאחר 9 חודשים - 0.86 לאחר 12 חודשים - 1.14 איך להתייחס לתוצאות אלה , האם זה תקין ? מה עלי לעשות ? בתודה יהודה
לקריאה נוספת והעמקה
יהודה שלום, כרגע אן עליך לעשות דבר, פשוט מעקב בלבד. לסמן PSA יש חיים משלו והוא יכול ללעיתים לעלות ורדת עם פלוקטואציות מסיבות שונות ומשונות. כל עוד לא נצפית עליה הדרגתית לאורך זמן אין צורך לעשות דבר. דר ברגר
(מספר מקשר)