כאבי גב
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחצי סיימתי סדרה של 42 הקרנות, אני ממשיך בטיפול הורמונלי - זריקות זלודקס, עד היום קבלתי 4. בבדיקה האחרונה לפני כשלושה חודשים ה-PSA היה 0.00 הוגדרתי כ- HIGH RISK בגלל גליסון 4+4=9 וחדירה של הקפסולה בתקופת ההקרנות התחילו לי כאבי גב תחתון, בחודש האחרון הלכו והתחזקו. לאחר צילום ו-CT, האורטופד טוען שמצב הדיסקים בין החוליות היא בהחלט סיבה מספקת לכאבים שיש לי. שאלתי, האם ואיך ניתן לוודא שהכאבים לא נובעים מסרטן הערמונית?
אברי שלום, קרוב לוודאי שלא מדובר בגרורות ואין צורך לעשות כלום. אם רוצים בכל זאת אפשר לבחור ממגוון בדיקות כולל מיפוי עצמות או PET Choline, או MRI. בברכה וחג שמח דר ברגר