עליית מרקר CEA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האיש שלי חלה לפני חמש שנים בסרטן המעי נותח ולא היה צורך בטפול נוסף . השנה התגלה סרטן ערמונית (5+4)נותח ללא הצלחה וכרגע מקבל הקרנות וטפול הורמונלי . בבדיקות האחרונות הCEA הרים את הראש עלה מ0.8 ל 1.7 תוך כחצי שנה , הCA19.9 ערך של 11.52 לא נבדק בעבר. האם יש מקום להתחיל לדאוג?? ואם כן מה לעשות?? בתודה
שרהלה שלום רב, לא נראה לי בשלב זה שעלית CEA צריכה להדאיג. גם לא CA19-9 יש להמשיך מעקב מסודר כולל כמובן PSA לסרטן הערמונית בברכה וחג שמח דר ברגר
תודה על תשובתך המהירה. ההמוגלובין נמוך 11.8 וגם ההמטוקריט מתחת לנורמה?? הערכים הנמוכים כתוצאה מההקרנות?? בתודה וחג שמח