עליה במשקל
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתחילת הטיפול ההורמונלי, לפני כ-8 חודשים, שכולל כדור קסודקס וזריקת זולדקס אחת לשלושה חודשים עליתי במשקל כ-10 קילו. (מתחילת ינואר אני מקבל רק זריקה אחת לשלושה חדשים) האם העליה במשקל תמשיך כל תקופת הטיפול? ובאותו קצב? והאם יש דרך להתגבר על זה? אני לא אוכל יותר ממה שאכלתי עד היום.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב עלית במשקל הינה תופעה ידועה ומוכרת של טיפול הורמונאלי וקרוב לוודאי שזה יפסק בקרוב ולא ימשך באותו קצב יחד עם זאת חשוב מאד להכנס לדיאטה ולהקפיד על פעילות גופנית מסודרת בזמן טיפול הורמונאלי. זה בהחלט יכול לחסוך בעיות של הטיפול ולשפר את הרגשתך בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)