PSA לאחר הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. בהמשך לפנייתי אליך ב- 6.1.2014 ציינת שהנתונים שאתה מציג מכוונים לסרטן ערמונית בסיכון גבוה להתפשטות. רציתי לדעת מה המדד בבדיקות שקובע את הסיכון הגבוה להתפשטות? 2. איזה בדיקות עושים למעקב (מלבד PSA)לוודא שאין התפשטות המחלה? (לפני הטיפולים עשיתי צילום עצמות ו-CT שהיו תקינים).
שלום רב, גליסון 8 וחדירה של הקופסית ובטח מעורבות של הרקטום שמים אותך בקבוצת הסיכון הגבוהה. הטיפול המשולב של הקרנות וטיפול הורמונאלי הינו הטיפול הנכון במצב זה. מבחינת מעקב, בדיקת הסמן PSA, טסטוסטרון ובדיקה רקטלית הינם החלקים החשובים במעקב. בנוסף נדרש ממך לפנות לרופא המטפל שלך בכל מצב שמופיעים סמפטומים חדשים בלתי צפויים בברכה דר ברגר