הקרנות / טיפול אחר
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לחברי הפורום. אני בן 77, לאחר טיפול ברכיתרפיה לערמונית (8 שנים אחרי), וכישלון ביו כימי. מה אפשרויות הטיפול? האם יש חולה שטופל בקרינה חיצונית ויכול ליידע אותי על הצלחת הטיפול, או להמליץ על טיפול אחר? תודה רבה
יצחק שלום, כשלון ביוכימי 8 שנים לאחר טיפול בברכיתרפי לא תמיד מחייב התערבות. זה מצב שמאד שונה בין חולה לחולה ושוב לקבל פרטים נוספים כדי להבין את אופי מחלתך. לדוגמא, אם היה לך סרטן גליסון 6 וPSA שעולה באיטיות רבה, אז רוב הסיכויים שהמחלה לא תתפשט אפילו בפרק זמן של 10 ו20 שנה. לעומת זאת, עלית סמן מהירה וזמן ההכפלה של 3 חודשים מלמד על התפרצות מחלה שמחייבת התערבות. אני ממליץ פניה לאונקולוג מומחה בתחופ ליעוץ מסודר למצבך בברכה דר ברגר