ברכיתרפיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התגלה אצלי סרטן הערמונית עם גליסון 8=(4+4). הופניתי לטיפול הורמונלי + הקרנות. שמעתי על טיפול בשם ברכיתרפיה שבא במקום או בתוספת להקרנות. בדקתי בהדסה ירושלים ובשערי צדק, נאמר לי שהם לא עושים טיפול זה, לא ברור לי למה. ידוע לכם איפה ומי עושה, מה ההצלחה והאם יש תופעות לוואי?
רוני שלום, למרות שחסרים לי נתונים בנוגע למחלתך כגון רמת PSA, גילך וכיו"ב עדיין, ברכיתרפיה איננו הטיפול המתאים עבורך. מדובר בטיפול של החדרת גרגרים רדיואקטיביים וזה ניתן לחולים בסיכון נמוך להתפשטות. Gleason 8 שם אותך בקבוצת הסיכון הגבוהה ולכן יתאים לך טיפול בהקרנות וטיפול הורמונאלי בברכה ד"ר ברגר