שאלה לגבי ממצאים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבא שלי בן 70, בריא. לאחר ביופסיה הגיע תוצאה כזו: משמאל התגלה cap גליסון 7 {3 4} בכל הגלילים והמערב 50% מהחומר, לציין multifocal perineural invasion. הוא התחיל בטיפול הורמונלי ובדיקת ct ומיפוי עצם יצאו תקינות ונכתב שישלח לייעוץ לגבי קרינה חיצונית. ההיתי רוצה להבין יותר את הממצאים ולדעת האם הטיפול מתאים. תודה
תמר שלום, לא ציינת רמת הסמן PSA בדם. בהנחה שהוא לא יותר מ20 אז מדובר במחלה מקומית בסיכון בינוני להתפשטות. לכן הטיפול המקובל במחלה זו בגבר בן 70 זה הקרנות חיצוניות וטיפול הורמונאלי למשך חצי שנה. ככה שהיפול שמקבל אביך הינו תקין. הסיכוי להחלמה מהמחלה עם נתונים אלו הינו גבוה ועומד על מעל 70% בברכה דר ברגר