ברכיטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדוקטור שלום רב. לאחר ביאופסיה התגלה אצלי סרטן ערמונית (PSA 3.88 ומתפס)- גליסון 6-7. א. האם כדאי לי לעשות MRI פרוסטטה על מנת להיות בטוח שזה עדיין "בקובסה"? ב. האם ישנה איזו סטטיסטיקה של שיטת ברכיטרפיה? תודה מראש יבגני.
שלום יבגני, אני מציע לך לשקול טיפול HIFU. לא רק שזה טיפול קל מאוד, גם תופעות הלוואי שלו מינימליות בהסתברות גבוהה. פרטים לבירור: http://www.hifu-israel.co.il/apage/53969.php אתה מוזמן להתקשר אלי 0525253642 (אם סלקום יעבוד) ואספר לך מנסיוני.
ליבגני שלום רצוי לברר אם זה רק בערמונית או כבר התפשט. כדאי לעשות CT בטן או MRI אנדורקטלי. לגבי ברכיטרפיה המומחה בתחום הוא פרופ' מצקין . הוא בוודאי מכיר את כל הסטטיסטיקות בנושא. ד"ר אריאלי
תודה!!! אחשוב בכיוון. יבגני.