נתניה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כ 15 שנה במעקב ערמוני מוגדלתבעיות דלקתיות וטופלתילע ידי עורולוג בכדורי אומניק 1 ביום ומעקב פעמיים בשנה אצל אותו הרופא ופתאום סרטאן הערמונית בדרגת 3+4 =7 בכל10 דגימותמלא בשני הצדדים ועוד לא החלטנו על טיפול שאלתי האם כדורי אומניק בשמוש 15 שנה גרם לסרטן או פשות הזנחה של הרופה המטפל הארולוג מומחה פשות רשלנות p-s-a היה2.5. 5.5.וקפץ ל7.3.תוך קבלת אנטיביוטיקה ו3 חודשים ממשיך לרוץ אחרי תור לבדיקותב-א- c-t- um-r-i ועדיין לא יודע ניתוח או הקרנות ויתכן ש הפסדתי מאת הטיפול המתאים **לד/ר אריאלי יוסף בתודה תשובתך
לנתן שלום מה גילך ? דבר אחד בטוח שסרטן הערמונית לא נגרם עקב הטיפול הממושך באומניק. יש שני קריטרוינים להחלטה על ביופסיה של הערמונית : תוך כדי מעקב עליה ב- PSA או שינוי במבנה הערמונית ( נוקשות) בבדיקה רקטלית . אשמח אם תעדכן אותנו בהמשך לגבי מה הוחלט לגבי הטיפול . חג שמח ד"ר אריאלי
נתן , אני מציע לך להגיע לקבוצת התמיכה שלנו , שם נוכל לדבר חופשי על כל מה שמתריד אותך. ד"ר אריאלי