איבוד מסת שריר והגדלה בשדיים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. עקב טיפול בקסודקס חמש שנים לאחר ניתוח הסרת ערמונית(1996).יש איבוד רב של מסת שריר והגדלה ניכרת בשדיים(3 הקרנות לא פתרו הבעיה) אנא התיחסותך. תודה!
לרמי שלום מה הסיבה לקבלת הקסודקס ? עליה ב- PSA ( אנא פרט) , האם עברת בירור נוסף ? CT או TRUS + ביופסה מקומית? או MRI אנדורקטלי ? האם מדובר בקסודס 50 או 150 מ"ג. האם קיבלת הקרנה לשדיים לפני תחילת הטיפול?? אם יש הגדלה של השדיים ובמיוחד כאבים האפשרות השניה אלו זריקות הורמונליות פעם ב- 3 חודשים. האם הציעו לך זריקות?? אם יש גוש מוכח בביופסיה באזור הערמונית יש אפשרות לטיפול בהקרנות מקומיות או HIFU . אנא השלם לי פרטים , השאלה שלך כללית מדי. ד"ר אריאלי