בדיקת סיטי פט לחולה פרוסטטה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לגבר בשנות ה60 בחייו התגלה גידול בפרוסטטה. רופאיו אמרו כי אין צורך בניתוח וכי הקרנות בלבד מספיקות כי הגידול בשלב ראשוני יחסית ובכל מקרה בשל הגיל אין טעם בניתוח מיותרים. האם לדרוש מהרופאים בדיקת CT PET או שאין מקום לחשוש מגרורות במקרים פשוטים כאלה?
לקריאה נוספת והעמקה
ליהדית שלום אף מקרה אינו " פשוט". אני אישית לפני הקרנות ממליץ על CT בטן ( לא PET ) ומיפוי עמצות. הייתי מציע שתכתבי לי פרטים יותר מדוייקים : PSA , תשובה מדויקת של הביופסיה. האם ידוע לך על קבוצת התמיכה שלנו ? ד"ר אריאלי