תכנית טיפול לסרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבא בן 73 ביופסת פיוזן גליסון 9 5+4 הומלץ על טיםול הורמונלי כדורים למשך 10 ימים זריקה כל חצי שנה למשך שנהנוחצי ויכול להיות המשך ל 3 שנים. בנוסף הקרנות חיצוניות לערמונית במשך חודש וחצי. האם לדעתך הטיפול סביר מותאם על פי האבחנה?האם יש מקום לשינוי טיפול ,הפחתה... Psa 5.1
לקריאה נוספת והעמקה
בהנחה שמחלתו של אבא טרם התפשטה הקרנות וטיפול הורמונאלי הינו הטיפול. בעניין הזריקות מספיק שנתיים. בעניין ההקרנות הייתי פונה למכון הקרינה בשיבא לבדוק אם יש מצב לטיפול מקוצר של שבועיים. בברכה
(מספר מקשר)