פיקנוגינול

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

23/07/2010 | 11:45 | מאת: איילת

שלום, מעונינת לשלב שמירה על העור וטיפול בבעיות קשב וריכוז. 1. מהו המינון ולאיזה תקופה (אני מניחה שנצח...). 2. האם הוא מתקן נזקים בעור שכבר נוצרו או רק מצמצם אותם לעתיד? 3. לאיזו עוד מטרות משמש הפיקנוגינול בשמירה על הגוף? 4. אם אני נוטלת פיקונגינול האם אני יכולה לוותר על ג'ינקו בילובה? האם פ' גם מטפל בבעית זכרון? בתודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

איילת שלום רב, מחקרים שנעשו אודות הפיקנוגנול בעשור האחרון מצביעים על מגוון רחב של יכולות שרכיב ייחודי זה ניחן בהן: חיזוק כלי הדם הקטנים והפחתת שבירותם האטת היווצרות מוטציות בתאי הגוף לרבות גידולי עור עצירת התפתחות גידולים הפחתת מתחים מניעת הסתיידות עורקים עיכוב שחרור של היסטמין כמעכב היווצרות כיבי קיבה יכולות אנטי-אלרגיות שיפור מהיר בסימפטומים של ארתריטיס שימושים עיקריים של פיקנוגנול: הגנה על העור - הקולגן הוא חלבון העור העיקרי והוא אחראי על מרקמו וגמישותו. הפיקנוגנול מסוגל "לשפעל" קולגן שנהרס ולחדש את חיבורי האלסטין. הוא נכרך בסיביו ומשיב להם את צורתם הראשונית. פעולת הגנה זו מחליקה ומגמישה את העור, מוסיפה לו לחות ומונעת קמטי זיקנה מוקדמים. הפיקנוגנול מגן על הקולגן גם בפני התקפה נוספת של רדיקלים חופשיים ואנזימים הגורמים לפירוקו (Elastasase -ו Collagense). הוא פועל כ"מסנן קרינה" פנימי וחיצוני ומונע נזקי שמש. מחזק את תפקודו של ויטמין C בדפנותיהם של כלי הדם הנימיים ומחזק את הקולגן שבנימים. הגנה על כלי-דם - הפיקנוגנול שומר על גמישות כדוריות הדם האדומות ומגביר את עמידותן בפני מחלות. הוא מחזק נימי דם, עורקים וורידים, מגן עליהם בפני שטפי דם, דליות, וחבלות ומפחית סיכוני דלקות, בצקות ונפיחויות. הגנה וחיזוק תפקודי המוח - הפיקנוגנול חיוני לתפקודי המוח, לא רק בשל העובדה שהוא מגן על כלי הדם, אלא גם כיוון שהוא אחד מנוגדי-החמצון היחידים המסוגלים לחצות בקלות את מחסום כלי הדם במוח (Blood-Brain Barrier) ולהעניק הגנה ישירה לתאי המוח. חיזוק כלי הדם האחרים מסייע למנוע שבץ. המינון המקובל הוא כמוסה אחת פעמיים ביום לאחר הארוחה. ניתן לשלב את הג'ינקו בילובה, בתנאי שאין בעיות של קרישת דם ו/או נוטלים אספירין או מדללי דם למיניהם, אך לדעתי אין צורך אם נוטלים את הפיקנוגנול. יש מחקרים המעידים על יכולתו של הפיקנוגנול לשפר את הזיכרון, שבוע טוב ובריא, אילן.

25/07/2010 | 22:27 | מאת: איילת

תודה רבה אילן על תשובתך המקצועית והמעמיקה- קיבלתי המון מידע חשוב! אשמח רק לדעת על איזה מינון מדובר פעמיים ביום? של 30 או 60? ובנוסף האם הכדור ניתן לנטילה גם בערב או שהוא מעיר ופוגם בשינה?

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה