דלקת ברחם

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

07/11/2009 | 23:36 | מאת: שירה

שלום רב. אני סובלת מדלקות ברחם בממוצע של 2-3 בשנה.(אני לא מקיימת יחסי מין כך שזאת לא הסיבה). הדלקת טופלה באמצעות 4 סוגי אנטיביוטיקה שונים, אך משום מה היא תמיד חוזרת. איך ניתן למנוע את התופעה? האם יש פתרון טבעי יותר ומזיק פחות? תודה מראש!

לקריאה נוספת והעמקה

שירה שלום רב, דלקות חוזרות מצביעות על מערכת חיסון חלשה ולכן הטיפול הנטורופתי מתמקד קודם כל בחיזוק מערכת החיסון. הגורם החשוב ביותר של המצב החיסוני הוא אורח חיים – מי שמאמץ אורח חיים וקווים מנחים לתזונה נבונה, עושה את הצעד הראשון לשיפור מערכת החיסון. אורח חיים בריא כולל לתת מנוחה לגוף ולנפש – תרגול טכניקות הרפיה ושעות שינה מספיקות, תרגול קבוע של פעילות אירובית כגון הליכה, שחייה, רכיבה על אופניים ואכילת תזונה בריאה. הטיפול הנטורופתי מנחה כיצד להתמודד עם הדלקת בזמן התקף. הכוונות כגון שתיית נוזלים בכמויות גדולות, כולל חליטות צמחים ומיצי ירקות, הגבלת צריכת הסוכר הפשוט ועוד עוזרות למערכת החיסון להתחזק ולהלחם בחיידק ביעילות. ישנם צמחי מרפא מאוד יעילים למצבים של דלקת בשלפוחית השתן. צמחי המרפא פועלים כקוטלי חיידקים מצד אחד וכתומכי מערכת החיסון מצד שני. הצמח מרפא המפורסם ביותר למצב זה הן החמוציות, אותן מומלץ לשתות כמיץ, ללא המתקה, למניעה ולטיפול. לעיתים דלקת בשלפוחית השתן הוא סימפטום אחד מתוך מכלול של סמפטומים נוספים כגון גרד בנרתיק ואי נוחות במערכת העיכול. במצב זה יש חשד שמדובר בקנדידה והטיפול יהיה שונה. אני ממליץ לך לפנות לנטורופט מומחה אשר יתאים לך תזונה נכונה וצמחי מרפא ומנסיוני העשיר עם הרבה מטופלים ניתן להתגבר על דלקות אלו בצורה מהירה ובטוחה עם צמחי המרפא, בתור עזרה ראשונה, אני ממליץ על פורמולה טבעית של חב' טינקטורה טק הנקראת חיסון אקסטרא, יש לקחת 20 טיפות 3 פעמים ביום בקצת מים לטיפול. למניעה לוקחים פעם ביום. כמו כן, ניתן ומומלץ לשלב בטיפול גם תמצית חמוציות בכמוסות מרוכזות 3 פעמים ביום. שבוע טוב ובריא, דר.אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה.

08/11/2009 | 23:04 | מאת: שירה

המון תודה לך דר.ללבניקוב! עזרת לי מאוד. מאוד מנחם אותי לדעת שניתן לטפל בתופעה בדרך טבעית ולא מזיקה. (בניגוד למה שהגניקולוג שלי טען) המשך שבוע טוב.

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה