ביטוח בריאות פרטי...

דיון מתוך פורום  זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד

29/01/2017 | 12:22 | מאת: אנונימית

שלום,אני מעוניינת לעשות ביטוח בריאות ויש לי כמה שאלות לגבי הצהרת הבריאות. לפני חצי שנה החלטתי לבצע ניתוח אסטתי לתיקון פזילה בעין שמאל. כחלק מהפרוצדורה לאישור הניתוח נאלצתי לעבור בירור נוירולוגי וקרידולוגי. בבירור הנויורולוגי- בסיטי ראש באורובות העין נמצא אקסופתלמוס שמאלית קלה. מסקנה הנוירולוג- אין בעיה נוירולוגית. בבירור הקרדיולוגי- כל פעם שמדדו לי דופק ולחץ דם הם היו גבוהים.. עברתי אקו לב, מבחן מאמץ, אקגים, הולטר 24 שעות- הכל תקין. מסקנת הקרדיולוג- אין בעיה קרדיולוגית. בגלל האקסופתלמוס שמצאו ביקשו ממני גם להביא חוו"ד מאנדוקרינולוג (כי בד"כ זה אומר בעיות בבלוטת התריס)- בלוטת התריס אצלי תקינה כולל tsi. אבל בבדיקת דם יצא הורמון פרולקטין מעט מעל הנורמה לכן ביצעתי mri מח ומצאו לפני שבועיים מיקרואדנומה בהיפופיזה (גידול שפיר קטן). בנוסף, הווסת שלי נהיה לא סדיר ואני מניחה שזה בגלל הלחץ מכל הבדיקות... האנדוקרינוחוג רוצה שאבדוק גם את זה והוא רשם את זה בכל סעכום ביקור ממנו. לדעתי גם הדופק המהיר והלחץ דם נובע מלחץ מהבדיקות.. מה אתם ממליצים לי לעשות? אם אפרט הכל בהצהרה אז יחריגו לי המון דברים למרות שהכל התחיל בחצי שנה האחרונה והכל התגלה כדרך אגב כחלק מרוטינה לניתוח אסטתי. האם כדאי לחכות לאחרי הניתוח (מאי הקרוב) ולראות האם דברים משתפרים ואז לברר על ביטוח בריאות? מתסכל שהדברים נשמעים גרוע יותר ממה שהם באמת. דיברתי עם חברת ביטוח מסוימת הם אמרו שהם יחריגו עיניים, בלוטת יותרת המוח ומערכת נשית, שזה דברים מהותיים... למה צריך להחריג עיניים בגלל פזילה אסתטית? (העיניים בסדר גמור!!) ולמה צריך להחריג מערכת נשית בגלל מחזור לא סדיר שיכול להיות זמני? אודה לעזרה אני ממש מבולבלת. אני בת 26 בריאה עד לפני חצי שנה. המטרה שלי לא לשקר... אלא להבהיר שהדברים לא משפיעים עליי כלל ושלא יהפכו אותי לחולה קיצונית ויחריגו לי דברים לא הגיוניים.. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

בהצהרת הבריאות צריך להגיד את כל האמור אחרת ברגע האמת חברת הביטוח תדחה את התביעה. אני חושב שהחיתום שהציעו לך לא מספיק מקצועי, אבל יחד עם זה קשה לי להאמין שחברת ביטוח תהיה מוכנה לבטח אותך לפני הניתוח.

29/01/2017 | 12:57 | מאת: אנונימית

תודה על תשובתך. לחברת הביטוח אין בעיה לבטח אותי לפני הניתוח, מכיוון שניתוח אסטתי הוא לא חלק מהפוליסה (וגם סיום תקופת האכשרה יוצא אחרי הניתוח ומחריגים לי עיניים). לא הבנתי האם מבחינתי, כדאי לי לחכות לאחרי הניתוח? או אפילו להמתין תקופה של חצי שנה אחרי הניתוח ולהירגע מהלחץ שאני שרויה בו ואז לברר על ביטוח? כמו שכתבת, גם לי התיחום נראה לא מקצועי- ממליץ לחפש חברת ביטוח אחרת?

כן תנסי אין מה להפסיד

מנהלי פורום זכויות מבוטחים בביטוח בריאות וסיעוד