שאלה על נסיגת המחלה
דיון מתוך פורום סוכרת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גיל 60, סוכרת 2. לאחר הורדת משקל ומספר חודשים של המנעות מפחממות ופעילות גופנית רצינית, עברתי ממצב של סכרת מאוזנת עם תרופות שנמשכה כ 8 שנים, לטרום סכרת ללא תרופות ( A1C 5.6 ו 110-120 בבוקר אחרי צום). האם קיימת אפשרות סבירה לחזור למצב של העדר סוכרת בכלל, כלומר שהערכים יהיו כשל אדם נורמלי ולא טרום סוכרתי או שמכאן כבר אי אפשר לשפר אלא רק לשמור על המצב הקיים? תודה!
שלום לך שי, ירידה של כ 8% מהמשקל בשמן, בשילוב עם דיאטה הביאה לא פעם לשיפור משמעותי והפסקת הצורך בתרופות בסוכרת קלה. במצבים של סוכרת בתחילתה ירידה משמעותית של המשקל בשילוב הימנעות מפחמימות זמינות וביצוע יומיומי של פעילות גופנית מתונה הביא אפילו לנסיגה מוחלטת של הסוכרת למצב תקין. כך שהאפשרות התיאורטית קיימת