חדר כושר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 23 בעלת משקל עודף מאוד כבר למעלה מחצי שנה אני מתאמנת בחדר כושר והורדתי כ-20 קילו והיד עוד נטויה אני מאוד מאוד שמנה ורוצה שהתהליך יהיה מהיר ועם תוצאות בחודשים האחרונים אני מתאמנת ולא כל כך רואה תוצאות יש לציין שהורדתי המון דברים בתזונה שלי ומנסה כמעט לא לאכל הרבה (אבל זה קשה) האימון שלי כולל חצי שעה הליכון חצי שעה מכשיר אלקטיק ושיעור במשך שעה אירובי או קיקבוקס או מדרגה וכו' רציתי לדעת מה אני צריכה לשנות בכדי להתחיל לראות תוצאות ומהר האימון שציינתי למעלה הוא שישה ימים בשבוע כל יום שאלה ראשונה: האם זה מספיק? מה אני צריכה לעשות (יותר) כדי לראות תוצאות? שאלה שנייה: איזה מכשיר מוריד יותר הליכון או אלטיק? בבקשה תעזרו לי אני רוצה סוף סוף להוריד במשקל ולהגיע להיות רזה זה החלום שלי 23 שנה אני כבר סובלת תודה רבה לילך
שלום לילך ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל עד כה, בהחלט היישג מרשים !!! ציינת שבחודשים האחרונים הינך מתאמנת ולא רואה תוצאות ולכן חשוב שתדעי שתהליך הירידה במשקך הינו הדרגתי ואף פעם לא לינארי. בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו. בנקודת התייצבות זו משערים שהגוף מאט את קצב חילוף החומרים ו"מתארגן" כל פעם במשקל החדש. תקופה זו יכולה להימשך ימים בודדים, שבועות ואף חודשים. הבשורה המשמחת היא שמצב מעצבן ומתסכל זה עובר בסופו של דבר. המלצתי היא לא להישבר ולהמשיך בדיאטה ובפעילות הגופנית למרות כל התסכול, אין צורך לצמצם את התפריט ולהרעיב את הגוף. חשוב לי להדגיש שאם ממשיכים בדיאטה ובפעילות גופנית הגוף נעשה חטוב ומצמצם היקפיים למרות שעל המאזניים השינוי לא בא לידי ביטוי. ולכן בתקופה זו מומלץ למדוד היקפיים ולהתעודד !!! בהצלחה רבה בהמשך ואל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית