הי שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני קניתי מחנות טבע אקסנדרין שיש בו 120גרם קפאין וחומצות אמינו ומינרלים וןצמח גוארנה אני רוצה לדעת אם זה לא מזיק הרי זה כמו לשתות 2 כוסות קפה זה גם שורף שומן אני מתחיל להתאמן ב6 ואני צריך לקחת את זה 45 דקות לפני
שלום איציק אקסנדרין הינו תוסף תזונה הוא מכיל ויטמינים ( C, B6 , חומצה פנטוטנית, מגנזיום) וצמחים כמו Salvia, תה ירוק, גוארנה, זרעי ענבים וכו' התוסף אסור לחולי לב וחולים הסובלים ממחלות כלי דם. יכול לגרום לדופק מהיר,התקף לב, שבץ מוחי, עליה בטמפרטורת הגוף, עליה בלחץ הדם, דיכאון. חשוב לי לציין שאני ממליצה להתייעץ באופן פרטני עם דיאטנית קלינית לפני לקיחת תוסף זה ובכלל לפני כל תוסף תזונתי. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אנ י בריא מאוד אני ספורטאי ואין לי מה שרשמת אני בן 26 לוחם באומניות לחימה ורץ כל יום 17 קילומטר אני משתמש בזה כבר שבוע יש בו קפאין השאר בסדר 120 מיליגרם שזה כמו 2 כוסות קפה ולפי מה שרשמת כל אילו ששותים קפה הזמן שלהם קצוב עוד עם סיגריוןת בכללל לא טוב