טבעונות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! אוקיי אני בת 15 שוקלת 67 1.73 רציתי לשאול איך אני שומרת על אורח חיים בריא כאשר אני טבעונית(אני לא אוכלת בשר,דגים,ביצים וחלב).אני לוקחת תוסף B-12 אבל בכל מקרה אני לא מרגישה שאני אוכלת בריא ואת כל מה שיש בפרמידת המזון(חח)אני מקווה שתתנו לי תשובה ......
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליז בנית תפריט הנדרש לשם שמירה על המשקל ושמירה במקרה שלך על אורח חיים בריא עם כל ההגבלות התזונתיות הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, בדיקות דם (חשוב לבדוק שאין חסרים תזונתיים בעקבות העדר מוצרים מזון מן החי), פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. אני ממליצה לך בחום לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפנייה לדיאטנית קלינית לשם הדרכה לתזונה נכונה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי