דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מעונינת לקבל עצות מעשיות כיצד להשתלט על בולמוס אכילה במצב דיאטה
שלום קארין בולמוסים הינם התקפים בהם אוכלים ללא שליטה ומחשבה ולאחריהם מופיעות רגשות אשם על כך ששוב איבדנו שליטה. אחת הדרכים לטיפול במצב זה הינו השילוב בין טופמקס (על פי רוב, אך בהחלט לא תמיד)וטיפול פסיכולוגי שמטרתו לתת לך כלים לעצור את ההתקפים בשלבים המוקדמים זאת ע"י זיהוי המצבים הרגשיים שמובילים אותך לאוכל, ניתוחם ומתן כלים חלופיים להתמודדות. המרפאה של בשיטת ד"ר לוי נותנת מענה ייחודי לכך ע"י טיפול משלים (לטיפול התזונתי) קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 03-6764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי