שייקים כתחליף לכדורים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/03/2009 | 20:20 | מאת: מיכל
שלום רב, בת 55,שוקלת 85,כולסטרול גבוה,טריגליצרידים גבוהים, לוקחת סטטיניםץ חוסר בויטמין d{6}, ערכי סידן זרחן בדם ובשתן תקינים, האם רצוי לקחת מולטי ויטמינים ומינרלים או שייקים למשל הרבלייף?. מה דעת הצוות על משקה זה? בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
22/03/2009 | 22:12 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: רמת ויטמין D נמוכה היא מאוד נפוצה למרות שאנו חיים במדינה שטופת שמש. במידה ויש לך מחסור ואכן כל שאר ויטמינים והמינרלים תקינים אני ממלצה לקחת כדורים או טיפות של ויטמין D , במקרה שלך להערכתי המולטיויטמין מיותר הרי שמה שחסר לך הוא רק ויטמין D. אמנם לא רשמת את גובהך אך משקלך גבוה וככל הנראה את במשקל עודף. מומלץ מאוד לרדת במשקל. בברכה ד"ר מצקין