....
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם הרסתי את רקמת השריר שלי יש באפשרותי לשקם אותו מחדש? ואם יש אז איך?
שלום סליחה על העיכוב במתן התשובה... ניתן לבנות / לשקם רקמת שריר ע"י פעילות גופנית ותזונה נכונה לפני ואחרי אימון. יש לציין שבניית שריר נעשת בעיקר באימונים אנארוביים (אימוני כוח) אך במסגרת אורח חיים בריא מומלץ לשלב פעילות אירובית ופעילות אנארובית.. מומלץ לאכול כחצי שעה לפני הפעילות מנת פחמימה לדוגמא: בננה, 2 תמרים, חטיף אנרגיה וכו'. תוך 45 דקות מסיום האימון יש לאכול ארוחה המורכבת מפחמימות וחלבונים כדי לאפשר בנייה חוזרת של השריר שנהרס בזמן הפעילות בצורה טובה יותר. בנייה מרבית של השריר לאחר האימון תסייע בפיתוח אחוז השרירים בגוף, הורדת אחוז השומן ושיפור הכושר הגופני בהשפעת האימון. לדוגמא: 2 פרוסות לחם מלא + ביצה+ 3 כפות גבינה + ירקות + כפית שמן זית או כוס פסטה + חזה עוף + סלט ירקות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי