דיאטת כאסח לימים בודדים, הורדת קילו לפחות בשבוע
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/12/2019 | 18:49 | מאת: אורית
היי, בזמן האחרון התפרעתי אפשר לומר מידי מידי עם האוכל ועליתי קצת במשקל הקילוגרמים האלו מפריעים לי ואני רוצה להפטר מהם כמה שיותר מהר בשל אירוע שיש לי שבוע הבא חשוב לי לציין שמדובר במס בודד של קילוגרמים ואני לא מעוניינת בתהליך הרזיה ארוך. אני יודעת שיש דיאטות כסאח קצרות(של שבוע וכו') שבהן אפשר לרדת מס' קילוגרמים בשבוע ולאחר מכן לנהל אורח חיים בריא עם כמות קלוריות מומלצת ולא מצומצמת. אני מעוניינת להוריד לפחות קילו קילו וחצי בשישה ימים ואני מתכננת לאכול במשך שישה ימים בצורה הזו: נס עם קצת חלב+נייצ'ר וואלי אחד בצהרים לאכול ירקות, 3 כפות קוטג 5% וביצה קשה בערב פחות או יותר אותו דבר( מידי יום אגוון בצורת הביצה, חביתה עם קצת שמן וכו')ויוגורט 60 קלוריות. כמובן עם הרבה מים ופעמיים בשבוע הזה הליכון בחדר כושר האם אני אשיג את התוצאה שאני מייחלת לה?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, במסגרת הפורום אינני ממליצה על תפריטים לירידה במישקל או שאחות הקשורות לתפריטים . לשם כך יש לפנות לייעוץ אישי עם דיאטנית בקהילה בברכה סיגל