שמן פראפין

דיון מתוך פורום  פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר

13/10/2011 | 09:35 | מאת: שריתי

היי ד"ר גרון, חג שמח! אני שנתיים אחרי מעקף קיבה וסובלת המון מעצירויות, אני לא יכולה ללכת לבד לשירותים, רק בעזרת שמנים, טיפות ואבקות למינהם. הרופאת משפחה שלי המליצה לי לקחת 3 פעמים ביום כף שמן פראפין. כרגע אני לוקחת כבר חודש בערך פעמיים ביום כף שמן פראפין, וזה לא מוציא הכל אבל משחרר, וגם רק אחרי שאני ממש ממש מתאמצת וסובלת.להתחיל לקחת 3 פעמים ביום (כי עכשיו אני לוקחת פעמיים) ? ניסיתי להפחית בכמות של השמן ואז פשוט לא נכנסתי לשירותים. השאלה שלי עם השמן פראפין מזיק לקיבה? מותר להשתמש בו לטווח הרחוק? חודשים? שנים? אשמח לתשובה בהקדם! בתודה מראש, וחג שמח, שרית!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב אני חושב ששמן פרפין אינו פתרון טוב וצריך לנסות לטפל בעצירות דרך אכילת סיבים תזונתיים, שתיה מרבה ואכילת ירקות המכילים סיבים. בברכה ד"ר נסים גרון

14/10/2011 | 19:29 | מאת: שריתי

היי ד"ר גרון תודה על תשובתך המהירה. אני שותה בערך 3 ליטר ביום בצהריים אני אוכלת ירקות מבושלים ובערב סלט ירקות טרי הייתה תקופה שלקחתי סיבים תזונתיים (בן פייבר או משהו כזה) וזה לא היה עוזר לי!!! זה סתם גרם לי להרגשה ממש רעה בגוף. אם אני אמשיך לקחת שמן פראפין זה יזיק לקיבה או לניתוח? שוב תודה, שרית.

מנהל פורום פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר