אבצס מתחת לאזור ברוטלין

דיון מתוך פורום  ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן

22/04/2010 | 17:22 | מאת: לימור

שלום לפני כשנתיים עברתי ניתוח לניקוז אבצס שהופיע לי משני צידי של עור השפה הגדולה באיבר המין. הכאבים הם נוראיים. לפני כשבוע הופיע לי שוב מצד ימין בלבד ועברתי ניתוח בוצע פתיחת ברוטלין, והוכנס לי קטטר. הקטטר נפל מעצמו לאחר יומיים . שאלתי היא מה אפשר לעשות כדי שזה לא יחזור על עצמו? אני אנסה הכול הכאבים נוראיים הניתוח וההחלמה קשים לי מאוד, וזה מדכא אותי. הרופא נשים אמר לי במהלך יחסי מין לא להשתמש בקונדומים. האם הגיוני ? אני שומרת על עצמי מאוד ומנקה את האזור באופן קבוע . יש משהו שאני יכולה לעשות שזה אלא יחזור על עצמו משחות למניהם או כל דבר שהוא. הרופא במפורש אמר לי שזה יחזור וזה מאוד מדכא אותי. אשמח לעצה או כל דבר מועיל אחר שיוכל לעזור לי. תודה .

לקריאה נוספת והעמקה

מי ביצע את הניתוח והיכן ? אני כעקרון מעדיף לבצע מרסופיאליזציה - בניה מחדש של הצינורית אין ערובה שלא יחזור לעיתים הצינורית של הבלוטה מעוותת לגמרי ולא חוזרת לתפקוד תקין ואז אין ברירה אלא להוציא את הבלוטה (שזה ניתוח גדול יחסית ולא פוגע בהנאה ממין דר קריסי

24/04/2010 | 23:08 | מאת: לימור

הניתוח נעשה בסרוקה. בוצע פתיחת ברוטלין ויצאה מוגלה לדברי הרופא. לא דובר איתי בכלל על בנייה מחדש של הצינורית . תוכל לתת לי עוד פרטים לגבי זה? אני מוכנה לנסות .

מנהל פורום ניתוחים פלסטיים ואסתטיים של הפות, הלדן ורצפת האגן