סרטן ריאות-טיפול כימותרפי המשך לד״ר מיה
דיון מתוך פורום סרטן ריאה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בהמשך לשאלתי: סרטן ריאות שלב 3b עם בלוטות לימפה נגועות במיצר,שער הריאה ובקנה הנשימה. אין גרורות. תאים לא קטנים. נמצא חלבון pdl1 70% איזה טיפול מומלץ ויעיל יותר: טיפול כימי/קרינתי SWOG ציספטלין ואטופוסיד. 2 טיפולים באשפוז ל-5 ימים ו-30 הקרנות כל יום ? או טיפול כימי/הקרנתי ציספלטין ואלימטה פעם בשלושה שבועות? תודה רבה .
מאחר שזה תאים לא קטנים יש מספר פרוטוקולים שיכולים להינתן בשילוב עם ההקרנות, לא רק לפי פרוטוקול SWOG. לדעתי ציספלטין או קרבופלטין ואלימטה, לגידולים שטיפול באלימטה מתאים להם, הוא פרוטוקול נוח יותר מבחינת הסבילות של מח העצם. בכל מרקה - רק אימונותרפיה - לא הוכח מספיק יעיל. בהצלחה