זרם דק של סילון מים בעין

דיון מתוך פורום  בריאות העין

21/06/2026 | 19:50 | מאת: אורי

שלום רב, תוך כדי שימוש בסילון מים לשטיפת פה (על מצב לא הכי חזק) המכשיר זז לי ועף לי לשתי שניות זרם דק של מים לעין, מיד אח"כ חזרתי לעצמי ורק הרגשה כזאת של שטיפה של העין יש. השאלה האם אני צריך להיבדק אצל רופא או שאם הכל בסדר להמשיך כרגיל?

במידה ומדובר בזרם חזק אז כדאי להבדק. אם מדןבר בזרם מים כמו שטיפה מהברז אז אין הבדל אם השטיפה הגיעה מהמכשיר

מנהלי פורום בריאות העין