זרם דק של סילון מים בעין
דיון מתוך פורום בריאות העין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, תוך כדי שימוש בסילון מים לשטיפת פה (על מצב לא הכי חזק) המכשיר זז לי ועף לי לשתי שניות זרם דק של מים לעין, מיד אח"כ חזרתי לעצמי ורק הרגשה כזאת של שטיפה של העין יש. השאלה האם אני צריך להיבדק אצל רופא או שאם הכל בסדר להמשיך כרגיל?
במידה ומדובר בזרם חזק אז כדאי להבדק. אם מדןבר בזרם מים כמו שטיפה מהברז אז אין הבדל אם השטיפה הגיעה מהמכשיר