טישטוש ראייה רק בקריאה
דיון מתוך פורום בריאות העין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני בת חמישים ואחת. התחלתי לראות מטושטש רק בקריאה. הייתי אצל רופא עיניים והוא עשה לי בדיקה יסודית כולל קרקעית העין. שאלתי אותו האם יש צורך בבדיקת אוסיטי אז הוא אמר שעשיתי באפריל. היתה אי הבנה כי עשיתי את הבדיקה הזו לפני שנתיים. שאלתי היא האם יש צורך לחזור לרופא עיניים לבקש אוסיטי בגלל הטשטוש ראייה רק בקריאה או שמספיק להסתמך על בדיקת קרקעית העין? תודה רבה מראש