פיענוח בדיקת OCT עצבי הראייה
דיון מתוך פורום בריאות העין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אמא שלי, בת 76. עשתה OCT ושדה הראייה. אין עדיין תוצאות של שדה הראייה. היא כבר עשתה קטרקט בשתי העיניים. להלן התוצאות שהיא קיבלה: עין ימין: איכות בדיקה: סיגנל טוב פענוח: עובי ממוצע של ה- RNFL בגדר הנורמה. צורת ה "דבשת הכפולה" שמורה. הממוצע הנמדד: 81 מיקרון. עין שמאל: איכות בדיקה: סיגנל טוב פענוח: עובי ממוצע של ה- RNFL בגדר הנורמה. צורת ה "דבשת הכפולה" שמורה. הממוצע הנמדד: 88 מיקרון. השוואה: RE יש הרעה במחצית הנזלית. דומה לבדיקה ב 2018 LE יש עלייה בעובי הנמדד נזלי. מה המשמעות? תודה מראש
סיגל שלום, איננו מבצעים פענוחי בדיקות במסגרת הפורום. יש לפנות לרופא המפנה עם תוצאות הבדיקה.