לאחר ניתוח גידול לא מפריש בהיפופיזה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בחודש אוקטובר 2015 בוצע ניתוח כריתת גידול בהיפופיזה בחודש מרץ 2016 בוצע MRI נראה תקין,נראה שכל גידול הוסר בשלמותו. מתי להערכתך שווה לחזור על MRI? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לאורלי, השאלה צריכה לכמובן להיות מופנית למנתח למומחים שונים גישה שונה כמו כן לא ציינת מה סוג הגידול שנכרת(איזה הורמון הוא הפריש ביתר?)גם לכך השםעה על מרווחי הדמייה עוקבת. בברכה
הגידול היה גידול היפופיזרי.הפריש פרולקטיו בלבד כל שאר ההורמנים היו תקינים לפני הניתוח ולאחריו מתי להערכתך שווה לחזור על ה MRI? תודה
ד"ר ולד אוריאל