תרופות או גירוי מוחי עמוק?
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! את השאלה הבאה לא אכריע כמובן רק משאלות באינטרנט, אבל חשוב לי לשמוע חוות דעת רבות ככל האפשר: אדם בן 35 שיש לפניו 2 אופציות: או לקחת רידזין (תרופה אנטי פסיכוטית חזקה) למשך כל חייו, או לעשות גירוי מוחי עמוק. לכל אופציה יש את הסיכונים האפשריים שלה (לגירוי - אפשרות סיבוך מיידית בעיקר, ולתרופה - אפשרויות של תופעות לוואי מסוכנות )- השאלה האם יש המלצה להעדיף את אחת האפשרויות, או שאי אפשר לדעת, ועל האדם עצמו להחליט במה בוחר? תודה!
ערב טוב, השקול הוא אינדיבידואלי ,כמובן. גורם נוסף בקבלת החלטה:מכלול הטפול שנוסה עד כה לעומת מידת הצלחתו בניטרול תסמיני המחלה.