לאחר בדיקת mri אודה על קבלת הסבר
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבדיקה בוצעה בערכי t1 t2 tse אקסיאלי סגיטלי וקורונלי התווית קלינית מניניגיומה מודגמים מוקדים לא ספציפיים בחומר הלבן פרונטליים דו"צ קרוב לוודאי שינוים איסכמיים כרוניים אין עדות להפרעה ב sqi מודגם תהליך אקסטרא אקסיאלי פרונטלי הנובע מהדורה מימדי התהליךם הינם 1.7 על 1.4 סמ החודר על תוך הסינוס הסגיטלי העליון גורם להיצרות משמעותית בו אך אינו גורם לחסימה שלמה שלו מדובר בחלק הקדמי של הסינוס הסגיטלי
לפנינה שלום, 1.ללא ציון תלונותיך שבגינן התבצעה ההדמייה אין טעם רב בייעוץ. 2.מתוארת מחלת כלי דם מוחיים קטנים-טעון ייעוץ להשלמת אבחון וטפול נוירולוג. 3.גידול במימדים המתוארים,שפיר עפ"י רשם המפענח : מומלצת בדיקתך +עיון בהדמיית ה-MRI +התוויית טפול או מעקב עי נוירוכירורג בברכה