תחושה של חום בראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום אחי בן 44 עבר לפני שנה הכנסת שנט למוח עקב הידרוצפלוס מיזה חודש וחצי הרגשה של ראש שבוער תחושה של חום בראש ללא סימנים אחרים בעוד שבוע עליו לעבור סיטי ראש לביקורת מטופל בסימבלטה עקב חרדה ודיכאון מלבז זה ללא טיפול תרופתי אחר האם יש קשר לשנט ןמה מומץ לעשות תודה מראש דליה
לקריאה נוספת והעמקה
לדליה שלום, סביר שאין קשר ל-shunt. מומלץ לבצע את הדמיית CT הבקרת כמתוכנן,להראותה למנתח. אם כפי שסביר להניח תפקודו יהיה תקין מומלץ לפנות להמשך ייעוץ לרופא המטפל בחרדה ובדכאון.
לדר ולד רב תודות על המענה המהיר דליה
ד"ר ולד אוריאל