שאלה.
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 18. במהלך השבועיים האחרונים תקף אותי כאב חדש ולא מוכר-החלו לי כאבי ראש קשים בלי הודעה מוקדמת. הכאב התחיל בלחץ בכל הראש והצוואר ואז החל להתמקד מסוף המצח ועד סוף העורף. הכאב התגבר מאוד כשהורדתי את הראש!! ,בנוסף לו חשתי חום בלתי מוסבר ודפיקות לב חזקות מאוד[!] בראש. משך הכאב בין שעה ל 4 שעות נורופן\אקמול\אופטלגין לא עוזרים בכלל, אחרי בדר"כ שעתיים הכאב מתחיל להחלש עד שעובר כאילו לא היה. יש לציין שכלפני קצת פחות משנתיים עברתי MRI מוח-גולגולת בשל כאבי ראש-צוואר וחולשה בידים.הMRI יצא תקין והפנו אותי לרוימטולוג שאיבחן אצלי גמישות יתר ואמר שזו הסיבה לכאבים. האם יש סיבה לפנות לרופא או שיכול להיות וזה תופעה חולפת[ כי הMRI לפני שנתיים יצא תקין..]?? האם סימפטומים אלה מצביעים על בעייה?? אשמח אם תוכל לכוון אותי. תודה רבה לך
לבר בקר טוב בהחלט כן. מומלצת פנייה לבדיקה ולייעוץ במרפאה ייעודית לכאבי ראש המצוייה כיום בכל בי"ח גדול. בברכה