ניתוח ב C1 גידול שפיר
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בן 35 נמצא אצלי באופן אקראי לאחר צילום סיטי גידול שפיר בחלק האחורי של החוליה C1 לאחר התיעצות הומלץ לי לבצע ניתוח שבמהלכו מוצאים את החוליה עוברים את הלמניה (אני חושב שזה השם) ואזז מוצאים את הגידול בגודל של 1.4 או 1.7 סמ' מה רמת המורכבות של ניתוח מסוג זה בסולם של 1-10 מה רמת הסיכון של ניתוח מסוג זה בסולם של 1-10 כאשר 10 מסוכן מאוד זמן החלמה ? היכן להיתיעץ ומה לשאול ?
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב יש לראותך ולבדוק אותך. יש לעיין בהדמייה עמצה. עפ"י הנ"ל התייחסות לשאלותיך בברכה ד"ר אוריאל ולד,נוירוכירורג-0542-29-10-46,0544-8041-29
ד"ר ולד אוריאל